30 Ιουλ 2013

L'étrangère

Μάλλον δεν υπήρξα ποτέ 18 χρονών. Ή ερωτευμένη. Ή είμαι αναίσθητη ή ίσως κάτι άλλο να μην πηγαίνει καλά με μένα.

Πάντως πολλές φορές δεν καταλαβαίνω τα διάφορα συναισθηματικά, ρομαντικά, λυρικά, γεμάτα νοσταλγία κείμενα που γράφετε ή μοιράζεστε στο ίντερνετ, για έρωτες, για χωρισμούς, για τα καλοκαίρια των παιδικών μας χρόνων, για τις κρυφές ομορφιές των άσχημων πόλεών μας και για δεν ξέρω τι άλλο. (Για να είμαι ειλικρινής, μερικά απ'αυτά τα κείμενα μ'αρέσουν tout de même, ενώ άλλα μου φαίνονται απλώς κακή λογοτεχνία.)

Ίσως απλώς ν'αντιλαμβάνομαι τα πράγματα με τον δικό μου τρόπο (à la manière d'Orhan Veli?).

Όχι ότι έχω κανένα κρυφό σχεδιάγραμμα.











(υπογραφή: Joan of Arc, nobody's wife)
(επίσης βρίσκω γελοία αυτή την μπλογκική περιαυτολογία: σαν να φτιάχνω μια περσόνα, λες κι αφορά κανέναν. αλλά μου το επέτρεψα αυτή τη φορά. αν δεν κατεβάσω αυτό το κείμενο αργότερα.)